CD&V verneemt vandaag dat de heer Bernard Vandereyken met een eigen lijst zal opkomen bij de volgende gemeenteraadsverkiezingen. Dit komt voor ons als een donderslag bij heldere hemel. Tot nu werkte Bernard samen met ons enthousiast mee aan de voorbereiding van de verkiezingen in 2018.

Bernard werd tijdens de vorige verkiezingen als verruimingskandidaat bij de CD&V verwelkomd. Hij heeft bij ons heel wat kansen gekregen om mee te werken aan het nieuwe elan dat we Tienen geven.

CD&V is een partij waar de leden vrij kunnen toetreden tot het bestuur en zo mee richting kunnen geven aan het beleid van de partij en de stad. Voortdurend verruimt CD&V-Tienen zijn partij met verschillende nieuwe mensen.  Wij geloven immers dat ervaring en vernieuwing hand in hand gaan.

Bernard kiest vandaag voor een andere weg en visie. Wij wensen hem succes in de keuzes die hij verder nog maakt.

De verkiezingen van 2018 zijn erg belangrijk. CD&V koos twee jaar geleden met burgmeester Katrien Partyka en haar ploeg resoluut voor een nieuw beleid dat Tienen een nieuw elan geeft. Samen met onze ploeg werken we dag en nacht aan een fier Tienen. Dit beleid wordt langzaamaan zichtbaar en moet ook verdergezet worden na 2018. Dit is en blijft voor ons de inzet van de verkiezingen.

Samen met alle Tienenaars blijven we  werken aan dat nieuw elan en een Tienen waar we fier op zijn!

De burgemeester, de schepen, de gemeenteraads- en OCMW-raadsleden en het bestuur van CD&V-Tienen

Contactpersonen

Katrien Partyka – Burgemeester Tienen – 016/ 80 57 55 – (momenteel nog met vakantie in het buitenland) - burgemeester@tienen.be

Wim Bergé - Schepen van Handel en middenstand, cultuur, sport, bibliotheek, deeltijds kunstonderwijs, erfgoed - 0498/92 57 41 - wim.berge@tienen.be